.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود مسافر به مازندران از مرز 3 میلیون نفر گذشت
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت:تعداد مسافران وارد شده به مازندران به سه ميليون نفر رسيده است.وی با بيان اينكه تاكنون دو هزار و 127 نفر از طريق هوايي ،دو ميليون و 714 هزار و 72 نفر با ...
ورود مسافر به مازندران از مرز 3 میلیون نفر گذشت

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت:تعداد مسافران وارد شده به مازندران به سه ميليون نفر رسيده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا، محمد رضا شيدفر با بيان اينكه تاكنون دو هزار و 127 نفر از طريق هوايي ،دو ميليون و 714 هزار و 72 نفر با خورو شخصي ،263 هزار و 62 نفر با اتوبوس و نه هزار و 65 نفر هم از طريق ريلي وارد استان شده اند افزود:از طريق دريايي هيچ گونه ورودي نداشته ايم.
وي با اشاره به اينكه اين تعداد مسافر در هتل ها،مهمان پذيرها ،مدارس ، منازل استيجاري و كمپ هاي موقت اسكان داده شده اند اظهار داشت:487 بازديد از مراكز اقامتي ، 745 بازديد از مراكز پذيرايي و همچنين بازديد هاي روزانه از مراكز خدمات مسافرتي و اماكن اقامتي موقت هم صورت مي گيرد.
جانشين دبير ستاد تسهيلات سفر مازندران با بيان اينكه تاكنون 20 مورد تشويق و 123 مورد تذكر نيز داده شده است خاطر نشان كرد:تعداد 74 مورد شكايت نيز از سوي مردم از تخلفات مراكز اقامتي و پذيرايي نيز رسيده كه بررسي و تصميمات لازم اخذ شده است.
وي با اشاره به اينكه از سه ميليون نفر مسافر وارد شده به استان يك ميليون و 858 هزار و 112 نفر مقيم در استان مي باشند تصريح كرد:73 هزار و 134 نفر نيز از مراكز تاريخي و تفريحي بازديد كرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.